PRODUCTEN BESTELLEN HUIDVERZORGINGSMERKEN CENZAA, IK SKIN PERFECTION, EXTENSO, NEODERMA, IMAGE SKINCARE, ABSOLUTION, PASCAUD, ACADEMIE BEAUTE, TYRO. MAYEE, MESOESTETIC & LYCON
Bestellen
Geplaatste bestellingen worden uitgeleverd nadat het bedrag op onze rekening staat. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen op ons bankrekeningnummer heeft u de producten binnen enkele dagen in huis. Voor bestellingen onder de € 45,- rekenen wij € 3,95 (0-10kg) verzendkosten. Bestellingen boven de € 45,- verzenden wij zonder kosten. Verzendkosten naar Belgie of Duitsland bedragen € 6,75 (0-10kg). Gratis verzending naar deze 2 landen is niet mogelijk.
Rabobank rekeningnummer: NL83RABO0159428246 t.n.v. Garra Rufa Beauty Centre te Beverwijk. Opmerking; Beauty Producten Shop is een onderdeel van Garra Rufa Beauty Centre te Beverwijk.
IBAN Nummer: NL83RABO0159428246
BIC-code: RABONL2U
Leveringstermijn en verzending
Beautyproductenshop.nl streeft ernaar uw bestelling binnen 3 (drie) werkdagen na ontvangst van betaling te verzenden naar het opgegeven adres. De uiterlijke leveringstermijn bedraagt 30 (dertig) dagen, indien artikelen niet voorradig zijn. Overschrijding van dit leveringstermijn geeft recht op annulering van de bestelling. Overschrijding van enige leveringstermijn geeft geen recht op schadevergoeding. De verzending gaat via PostNL.
Zichttermijn, annuleren en retourneren
De consument c.q. afnemer heeft recht op een zichttermijn van 14 (veertien) werkdagen, vanaf het moment dat het product ontvangen is. Binnen deze periode mag een product zonder opgaaf van reden worden teruggestuurd, mits ongebruikt en in ongeopende, originele en onbeschadigde verpakking. Ook gratis samples, miniaturen of producten dienen ongebruikt en in ongeopende, originele en onbeschadigde verpakking mee terug gestuurd te worden. Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kostenloos. Wordt de bestelling geannuleerd, nadat deze is verzonden, dan dient de consument c.q. afnemer het pakket bij bezorging te weigeren. Indien wij reeds een betaling van de consument c.q. afnemer hebben ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, terugstorten. De gemaakte verzendkosten (€3,95) zullen hierop in mindering worden gebracht. Als de consument c.q. afnemer de gehele bestelling wilt retourneren, zal de gehele aankoopsom, exclusief de gemaakte verzendkosten (€3,95) worden teruggestort. Bij het retourneren van een deel van de bestelling, zal de aankoopsom van het geretourneerde deel van de bestelling worden teruggestort. Indien gratis samples, miniaturen of producten niet mee worden terug gestuurd zullen deze in mindering worden gebracht op het door ons terug te storten bedrag. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. De consument c.q. afnemer dient zelf de verzendkosten voor het terugsturen te betalen en is verantwoordelijk voor diefstal, beschadiging of verlies tijdens het transport. Het bedrag wordt, na goede ontvangst van de retourzending, binnen 14 (veertien) dagen terugbetaald. Alle retourneringen dienen schriftelijk kenbaar te worden gemaakt.
Acties en aanbiedingen
Een actie of aanbieding vervalt indien het product waarop de actie of de aanbieding betrekking heeft in de tussentijd niet meer beschikbaar c.q. leverbaar is. Beautyproductenshop.nl kan niet aan haar acties of aanbiedingen worden gehouden indien de consument c.q. afnemer redelijkerwijs kan begrijpen dat de acties of aanbiedingen, dan wel een onderdeel daarvan, een kennelijke vergissing of verschrijving bevat. De in een actie of aanbieding vermelde prijzen zijn inclusief BTW en andere heffingen van overheidswege.
Betaalmogelijkheden
Bestellingen dienen vooraf te worden voldaan (per Ideal of overboeking). U kunt uw online bestelde product zonder bijkomende kosten afhalen in onze salon. U bestelt en betaalt online, waarna het product in de salon gereserveerd wordt. Wij laten u zo snel mogelijk per e-mail weten dat uw bestelling voor u klaarstaat. Wacht om onnodig wachten of teleurstellingen te voorkomen altijd dit bericht af voor u naar de salon gaat. Is een product niet op voorraad in de salon, dan laten wij u weten wanneer dit product in de salon weer voorradig is. Meestal is dat binnen 3 werkdagen. Als u naar de salon gaat om uw product(en) af te halen, neem dan een kopie van uw orderbevestiging mee. Besluit u in de salon toch voor een ander product te kiezen (dit is altijd mogelijk), dan betalen wij u een eventueel teveel betaald bedrag terug. Ziet u in het geheel af van uw aankoop, dan storten wij het aankoopbedrag terug op uw bankrekening. Wij betalen u in dat geval niet contant terug in de salon.
Adres gegevens
Beauty Producten Shop / Garra Rufa Beauty Centre
Begijnenstraat 21
1941 BR Beverwijk
Openingstijden
Maandag | 09.00 - 21.00 uur |
Dinsdag | 09.00 - 21.00 uur |
Woensdag | 09.00 - 21.00 uur |
Donderdag | 09.00 - 21.00 uur |
Vrijdag | 09.00 - 21.00 uur |
Zaterdag | 09.00 - 18.00 uur |
Zondag | Gesloten |
Opmerking | Producten afhalen uitsluitend op afspraak! |
Klachtenprocedure
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail, reguliere post en of telefonisch aan één van onze medewerkers door te geven. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen
Post & Email gegevens
Beauty Producten Shop / Garra Rufa Beauty Centre
Begijnenstraat 21
1941 BR Beverwijk
Telefoon: 0251-750707
Email: info@garrarufabeauty.nl
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.